Cerita Penderma Darah

>> 11 Mac 2010

Hari ni aku gi derma darah. Membe ajak. Kalo gi sorang2 memang x gi la kot. Lagipun wat kat company aku praktikal. Kire dekat je la. Aku antara penderma yang awal time tu. Siap tolong2 susun katil lagi. Datang seru rajin time tu. huhu...

Da siap isi borang sume aku pun berator la...dan masok la aku berjumpa doktor ni untuk check tekanan darah kot...kami berbual-bual buat seketika...

Doktor : Awak cukup tidur tak hari ni??? Bape jam awak tidur???

Aku : Saya tido pukul 11 malam tadi. Lebih 6 jam gak la kot...

Doktor : Awak bangun pukul bape???

Aku : Pukul 7...

Doktor : Semayang Subuh tak???

Aku : Tak...Tak sempat...

Doktor : Tak boleh la macam tu. Lewat macam mane pun kene semayang jugak. Mintak maaf la. Saya bukan nak ceramah...(sambil tersenyum)

Aku pun bla dari situ untuk ke pitstop seterusnya. Tapi memang malu la. Sape suruh tak semayang kan??? Aku pun sopan lak mengaku time tu. Bendul gak. haha...papepun time kasih kepada doktor tersebut. Aku tau niat die baek. May be sebab aku ni jahat kot. haha...Harap2 dapat la bangun Subuh lepas ni...bukan sebab dotor tapi sebab ALLAH.

3 komen:

qila~ 3:56 PTG, Mac 18, 2010  

suke bace post nie..btol 2,solat krn Allah :))

8989,  5:20 PTG, Februari 16, 2011  

hehe..
bgusnye doc tu ^^

8989,  5:21 PTG, Februari 16, 2011  

hehe..
bgusnye doc tu ^^

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP