No Plat 80+++K

>> 30 March 2010


WTF??? Wow...macam ada makna je ni.


WTF??? Betul la kan???


Ini pula senarai pembeli no plat untuk siri WTF. Atas sekali tu orang Melayu ma...

Kalau banyak duit macam-macam boleh buat. Biarpun mende mencecah ribuan ringgit. Padahal no plat je kan??? Kalau tukar no plat moto buruk aku pun tak sampai RM30 kot. Harga no ni dah boleh angkat sebiji kereta baru. Aku nak beli moto baru pun terkapai-kapai lagi...tapi lain orang lain cara. May be tuan punya kereta ni nak mencapai kepuasan hidup beliau. Harap-harap kalau dah banyak duit macam ni jangan la lupa buat amal jariah lak. Selamat!!!

4 komen:

wawan 11:50 AM, April 03, 2010  

kat belog afra yuri pun ade cite pasai keta ni jugak

WTF 1 ni keta kawan kepada kawan dia.. gila kaya lah!

APAN 1:10 PM, April 03, 2010  

afra yuri ni sape lak???
;)

sy dapt mende ni dari email je ma...

Sya Yusof 3:18 PM, April 03, 2010  

mungkin dorang neh juz nak rasa kepuasan je kot walaupon berhabis ribuan ringgit.. hmm apela salahnye kalau duit tuh di dermakan.. lagi dapat pahala kan??

APAN 6:30 PM, April 03, 2010  

btul2...huhu...
tpi kalo kite da kaye pun nak wat macam2 kot...
kot j la...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP