Islamkah Paris Hilton?...Tidak!

>> 07 Februari 2011

erm... semalam buat blogwalking sikit. pastu ada jumpa satu entri yang macam menarik untuk dibaca. tentu sekali bab gosip artis. kalau bab lain mesti kurang sikit nak baca especially bab agama. teruk-teruk. huhu...

entri tu bertajuk paris hilton peluk islam. betuk ke tipu tipu? aku temui entri ni kat blog yang aku selalu masuk, blog matpek. difahamkan sumber asal entri ni diperolehi kat sini!

gambar dari milosuam.blogspot.com
baca tajuk pun macam tak boleh bla dah. memang curious gila babeng time tu. kepercayaan aku kat entri tu memang ada gak. walaupun tak banyak tetap ada gak sikit-sikit...


disebabkan masih tertanya-tanya kesahihan entri ni, aku pun buat status kat fb aku. dan-dan tak lama lepas tu ada sorang membe bagi link yang menafikan berita kesislaman paris hilton ni. 

kalau nak try link yang membe aku bagi, klik sini! siap boleh wat joke lagi dalam tu kot. huhu...

kesimpulannya, jangan mudah tertipu. entri dalam blog aku ni pun tah betul ke tak la. aku just share. betul ke tak pembaca la yang nilai sendiri ye. masing-masing dah besar. huhu...

selamat!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP