Kisah Disebalik Gambar Itik

>> 29 May 2011

Sebelum ni, aku pernah guna gambar itik di bawah dalam entri Kisah-kisah Makan Orang. Disebabkan entri itu berunsur kejam sikit, aku nak menggambarkan kekejaman ibu itik ini yang seperti sengaja melupuskan anak-anaknya ke dalam longkang.

gambar itik

Tiga scene di atas ni je aku pernah tengok. Sebenarnya ada sambungannya lagi. Rasa bersalah pula sebelum ni tuduh ibu itik itu kejam. Mungkin ini kali pertama si ibu membawa anak-anaknya masuk bandar. Tu yang tak biasa tu kot.

Ini sambungan kisah ibu itik dengan anak-anaknya...

gambar itik

gambar itik

gambar itik

gambar itik

gambar itik

gambar itik

gambar itik

gambar itik
Sumber: Yahoo! Groups

Kalau korang, sanggup jadi macam polis tu?
Sanggup menjunamkan diri secara sukarela ke dalam longkang?
Tolong-menolong amalan mulia :)

Kali terakhir dikemaskini: 31 Mac 2014

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP