Alina Popa, Perempuan Badang

>> 26 June 2011

Aku biasa tengok Sazali Samad je. Percaya tak, awek pun ada badan macam bro Sazali tu? Kalau masa tengok wrestling dulu, pernah juga tengok si Chyna tapi badannya tak ada la sampai gini. Yang ni seram je aku tengok...


Sumber: http://www.alinapopa.com/about.htm










Di bawah ni diselitkan satu video pendek yang menunjukkan awek ni berlagak dengan ketulan-ketulan pada badannya. Macam mana la tu...


Diharap perempuan Malaysia kekal dengan bentuk tubuh badan anda sekarang. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP