Kelahiran Anak Kerbau Yang Seakan Manusia

>> 02 October 2011

sekitar tahun 2007, terdapat satu kes kelahiran pelik barlaku di Thailand. seekor kerbau betina telah melahirkan anak yang kelihatan seperti manusia. malangnya, ia telah mati sebaik sahaja dilahirkan. penduduk tempatan percaya fenomena ini membawa tuah kepada mereka dan ramai yang hadir untuk berdoa supaya mendapat keberkatan...











walaupun berlaku sekitar tahun 2007, baru tahun 2011 ni aku tahu ada kes macam ni. jangan tanya betul ke tak sebab aku memang tak tahu. aku suka, aku kongsi je. huhu...

sekali imbas, tak nampak pun rupa manusia kat anak kerbau ni. hodoh sangat ke manusia sampai nak kaitkan kelahiran menatang ni dengan manusia. macam alien je aku tengok. cuma, pelik tu memang ada kalau betul ni anak kerbau.

di bawah ni, antara komen penonton di YouTube berkaitan kes ni. kat YouTube ada gak video kes ni tapi sama macam gambar-gambar kat atas ni je. gambar dalam bentuk video tambah lagu pe tah...


komen bawah sekali tu tak boleh pakai ma... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP