Berhati-hati Ketika Bergambar Bersama Monyet!

>> 10 November 2011

peringatan untuk awek-awek yang suka tayang tubuh kepada umum. ini mungkin salah satu akibat daripada tindakan anda. bukan setakat orang je, monyet pun jadi tak duduk diam...

kononnya nak berjinak-jinak dengan monyet...

monyet pun tak tahan tengok dan cuba menarik kain kemban awek ni...

usaha menarik gagal...monyet cuba untuk menolak lak. sedikit berhasil...

cuba tengok riak muka monyet yang dok atas bahu tu...

apapun yang monyet buat, awek ni masih boleh tersenyum...nak sangat berkemban.

jangan percaya apa yang aku tulis ni dah la. monyet tetap monyet. orang je banyak nak jadi monyet...dan awek ni bukan made in Malaysia. entah di mana dan bagaimana. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP