Dalam 10 Cakap 1 Nombor

>> 09 November 2011

bes gak layan video youtube kat bawah ni. entah betul-betul wujud ke tak la lagu ni. belum pernah pun tengok dalam tv sebelum ni. mungkin aku tak perasan kot...



kalau dengar gitu je, aku tak paham sangat pun semua perkataan yang dinyanyikan tu. kalau baca lirik kat bawah ni baru boleh tangkap dan tersenyum. aku dapat lirik ni dari youtube gak. haha...

dalam 10 cakap 1 nombor
dalam hati aku apa ada ku cakap

7 lu cakap ada 7 kereta ku
siang dan malam enjoy la kerjaku
aku nak mnari jangan la lari

5 lu cakap 5 kali tambah nasi
5 kali makan 5 minit lapar lagi
dia sapa lagi sedarlah diri

siang malam kira duit jadi hobi
bangun pagi sampai lupa gosok gigi
patut la bau macam ikan basi
gaya pun sudah macam gergasi

tandoori capati kentaki
itu semua aku mau makan
ayam itik panggang
itu semua abang belikan

ini makan minum sikit kasi kawtim
kalau tidak kita akan balik kutip tin
duit banyak lagi apa peduli

muka ku macam Vijay bergaya
cakap lu kawan orang tak percaya
aku pun apa la kurangnya
cantik juga macam Aiswarya

dari jauh ku tengok ingat beras punya guni
dating dekat baru tau ini minyak punya tangki
muka macam roti canai hangus
banding dengan ketam, ketam lagi bagus


sesiapa tahu maklumat lanjut pasal video ni cuba kongsi sikit. dimuatnaik di youtube tahun lepas lagi ma...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP