Surat Khabar Sama Dalam Drama Dan Filem Hollywood

>> 15 November 2011

mengikut sumber, jika kita selalu sangat menonton drama dan filem hollywood, kita mungkin boleh perasan terdapat prop yang sama digunakan berulang-ulang kali di dalamnya. disebabkan aku bukan 'selalu sangat' menonton, jadi aku tak pernah dan tak rajin untuk perasan mende-mende gini. 

ini beberapa drama dan filem hollywood yang telah berjaya dikesan menggunakan surat khabar atau paper yang sama.

Back to the Future

A Murder of Crows

Absolute Power

Why I Wore Lipstick to My Mastectomy

No Country for Old Men

Casper

Power Rangers Zeo

Dallas

Married With Children

Angel

Charmed

Six Feet Under

Malcolm in the Middle

Lucky Louie

Smith

Everybody Hates Chris

Desperate Housewives

Scrubs
sumber : slashfilm.com

perasan tak persamaan yang dimaksudkan tu? kalau tak perasan boleh cuba rujuk gambar di bawah ni lak. apa yang aku perasan, ada dua page je dalam banyak-banyak gambar di atas ni. aku tandakan dengan 1, 2 dan 3 supaya lagi senang nak nampak.

1 dan 2 berada dalam page yang sama.
3 berada dalam page berasingan.

sedaya mungkin aku nak bagi korang perasan. semangat giler aku. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP