Guna Sabit Untuk Potong Rambut

>> 18 February 2012

Terdapat satu teknik yang menggunakan sabit untuk memotong rambut di sebuah kampung di China. Ia kelihatan sangat menakutkan dan sangat berbahaya. Tidak dinafikan, orang yang sedang dipotong rambutnya itu mestilah mempunyai kepercayaan yang tinggi kepada pemotong bersabit tersebut.











Sumber: Barnorama

Pak cik ni sorang je kot yang berani potong rambut dengan cara ni. Bunyi gunting masa orang gunting rambut aku pun kadang-kadang boleh buat aku tak duduk diam. Tambah-tambah kalau area yang dekat dengan telinga. Pernah sekali, telinga membe aku berdarah sebab dimakan gunting masa tengah gunting rambut.

Tapi...Mesti ramai yang setuju, salah satu situasi yang paling selesa atas dunia ni, semasa orang gunting rambut kita la kan? Tak kiralah guna gunting atau mesin. Best je rasa masa tu. Tambah-tambah bila dah habis, ada sesetengah tukang gunting yang urut-urut sikit. Kasi pulas telinga sampai berbunyi. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP