Gambar-gambar Ular Sawa Kenyang Besar

>> 19 April 2012

Menariknya gambar-gambar di bawah sebab kita boleh lihat dengan lebih dekat keadaan ular sawa selepas makan. Selain binatang di hutan, kita sedia maklum akan keupayaan ular sawa untuk menelan manusia. Ada antara gambar ular sawa berikut telah menjadikan manusia sebagai mangsanya.

Untuk makluman, kejadian dalam semua gambar berikut sudah lama berlaku. Melihat kualiti gambar pun kita boleh tahu ini bukan zaman kegemilangan kemera DSLR. Malang sebab penerangan kepada gambar-gambar ini tiada untuk kita tahu kisah sebenar. Aku dah cuba cari, dah habis keyword aku cuba. Lain yang dijumpa. Masing-masing yang sudah kongsikan gambar ini pun tak tahu kisah sebenar.

Kisah 1



Kisah 2

Kisah 3


Tengok gambar je pun boleh kan? Bukan apa, nanti payah lak nak menjawab komen. Itu pun kalau ada yang komen. Tambah-tambah, "kat mana ni?". Jadi, jasa baik kepada sesiapa yang tahu kisah disebalik gambar-gambar ini amat dihargai. Jangan jadi macam entri Siasatan Kes Ular Sawa Gergasi Malaysia sudah. Dek kerana satu gambar, macam-macam cerita naik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP