Bekas Pemain Bola Sepak Selangor Terlantar Sakit

>> 03 October 2012

Jom sama-sama kita menyumbang sedikit sumbangan kepada saudara Ezmi Md Jan yang menghidap kanser hidung tahap 4 ketika ini. Sangat sedih mengenangkan nasib beliau. Jom lah...walaupun sepuluh sen...

KONGSA KONGSI

Di sini, saya sertakan sekali no. akaun bank adik pesakit, alamat, no. telefon. Jadi, harap tiada yang mengatakan saya penipu. Terima kasih :)

No. akaun: 162076594008 (Maybank) - Mariam binti Md Jan (adik Ezmi Md Jan)
Alamat: 1332, Kg. Sentosa, Batang Kali, Selangor
No. telefon: 03-60571804

Saya bukan memaksa untuk meminta sumbangan daripada anda, tetapi kadang-kadang terfikir juga. Takkanlah topup prepaid setiap hari boleh, inikan hanya menderma sedikit sahaja hanya untuk sekali, kan?? Renung-renungkan dan selamat beramal.

Hari ini kita tolong orang, esok lusa orang tolong kita. Bukankah ini budaya masyarakat kita di Malaysia? Janji, tolong mesti ikhlas. Baru berkat kehidupan anda. Semoga anda dimurahkan rezeki.

Hanya doa yang saya dapat balas jasa baik anda semua...

Like jika anda simpati, share jika anda ingin menolong...


KONGSA KONGSI
Ezmi Md Jan

Seperti yang tertulis dan dipaparkan di atas, memang sedih melihatkan keadaan beliau. Aku ada tengok berita ini disiarkan dalam TV dua tiga hari lepas. Payah giler nak makan dan percakapannya pun tak jelas. Sama-samalah kita doakan kesihatan beliau agar semakin pulih. Semoga ada pihak yang berkemampuan untuk memberikan bantuan dari segi kewangan atau perubatan.

Kepada yang tak kaya macam aku, hulur sikit-sikit pun jadi. Campur-campur nanti, Insyaallah banyak. Takut lama sangat kena tunggu untuk hulur banyak-banyak. Entah sempat ke tidak kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP