Jelmaan Lembaga Aneh Di Mudah.my

>> 19 January 2013

Pernah tak anda layari laman mudah.my? Pasti pernah kan sebab nak cari barang-barang second-hand mahupun baru.

Terbaru, seorang mamat secara tidak sengaja terambil gambar jelmaan lembaga aneh yang kemudiannya dimuat naik terus ke mudah.my.

KONGSA KONGSI

Dapat tengok lembaga aneh yang dimaksudkan? Kalau masih tak nampak, lebih baik hentikan usaha tersebut. Takut-takut jelmaan lembaga aneh tu menghantui hidup pemerhatinya. Hati-hati!

Olahan daripada: Blog Mazeer

Entah apa sebenarnya niat mamat ni. Sengaja atau tidak perlakuan sedemikian aku pun tak tahu. Cek dulu gambar sebelum dimuat naik di mana-mana laman lepas ni. Jangan sebab duit, habis semuanya tergadai. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP