Anak Derhaka Palsu

>> 20 May 2010


Pernah tengok video di atas? Video ini pernah popular di zaman aku muda remaja. Ada pembongkaran menarik mengenai video ini sebenarnya. Kalau nak tahu, saksikan pula video di bawah.


Kononnya anak derhaka bertukar menjadi haiwan. Seperti biasa, si jahil yang begitu pemalas menggunakan otak yang dianugerahkan Allah SWT akan terangguk-angguk mengiyakan macam burung belatuk. Lepas terangguk-angguk, dia pula macam orang bodoh nak mampus sebarkan cerita karut marut ni walaupun tak pernah tengok sendiri.

Kenapalah orang kita ni khususnya umat Islam lebih suka jadi si bodoh daripada jadi seseorang yang suka menggunakan akal? Sekarang kita umat Islam dah jadi bahan lawak jenaka. Kita diperbodohkan hanya disebabkan sebahagian umat ingin sangat jadi bodoh.

Rupa-rupanya haiwan yang disangkakan anak durhaka hanyalah pameran galleri Patricia Piccinini. - Penerangan video dalam YouTube

Klik SINI untuk maklumat lanjut!

9 komen:

APAN 5:59 PM, May 20, 2010  

haha...tau tak pe...

Muhamad Ahnaf bin Mohd Abd Ghafar 6:26 PM, May 20, 2010  

gila babi....jgn derhka kt mak ayah weii...serammmm

APAN 7:13 PM, May 20, 2010  

bro...ko x phm entri ni ke???
yg video bawah tu palsu je la...
aku pun x paham ape yg ko paham ni...
cube bagitau ape yang ko phm dulu...
haha...

surihati_ku 10:34 AM, May 21, 2010  

salam tuan rumah..
uik..biar benar ni..huhuh. memang kalu cerita yang tak betul slli akan mendapat liputan yang meluaskan..huhu

klu ctr yang baik lambat pula di sebarkan segera..tapi lebh bayak yang suka buat2 tak tahu jekan..huhuh..

APAN 11:09 AM, May 21, 2010  

betul tu...tu namenye org jahil yg malas...
sme je la cm aku pun...
org ckap sume terime je...

papepun tq komen sis...

Aidi-Safuan 4:52 PM, May 21, 2010  

hahahaa... ramai gak blog pasal nih. xleh bla.

APAN 5:46 PM, May 21, 2010  

ye ke bro???
xtau lak aku ma...
aku ni pun beru pasan ditipu...
haha...

OrAng_PeRLiS_mEnULiS 10:50 PM, August 29, 2011  

hmm... itula yang aku x suka pasal benda yang tak bersumber.. jangan percaya bulat2...
ORANGPERLIS MENULIS (update):
Review: COWBOYS & ALIENS
GOOFSPOTONFILM (update):
Kesalahan Dalam Filem X MEN: FIRST CLASS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP