Interview Part 2

>> 07 Julai 2010

erm...7 Julai 2010 jam 9 pagi. inteview kedua aku untuk mendapatkan kerja. tah la...malas dah nak berharap lebih-lebih. kalau ada rezeki insyaallah dapat. walaupun semuanya berjalan dengan lancar dan pantas je tadi. tak sampai 10 minit kot inteview. memang sempoi la. cuma aku lewat sikit je tadi. haha...

yang sebelum ni kat nilai macam tak de harapan je. aku call dua kali nak tau keputusan. lagi pun buat-buat la tak sabar nak kerja. 2nd time aku call aku di-inform yang position aku apply tu hold dulu. katanya...aku tak pikir lain dah, tak dapat la ni kot...

jadi, berharap ngan company satu lagi ni la. biarpun kawasan yang tak berapa nak berkenan sebab betul-betul tengah bandar. aku tak harap sangat aku ni boleh tekun keje kat area macam tu. banyak godaan kot nanti. tapi tak tau lagi la. bayangan aku je kot tu...

menunggu je la sekarang ni. at least da ada pengalaman inteview. tapi dua-dua ni aku cakap melayu je. lom rasa lagi yang english version. cuak gak kalau kena speaking nanti. harap-harap tak de da la inteview wat masa terdekat ni. leceh ma...

dan, tak sabar nak balik pahang. nak balik umah. nak tido pastu nak bangun pukul 2 pagi nak tengok germany menang malam ni...

selamat!!!

10 komen:

suhaisweet 12:41 PTG, Julai 07, 2010  

Nice..My very da very latest.. Bahaya!

Aini 12:43 PTG, Julai 07, 2010  

ye lah. same la.. asyik g interview je, panggilnye tidak. Buat kita mcam mals nak mengharap dah kan

mazru 1:00 PTG, Julai 07, 2010  

kompem la germany menang mlm ni..ooo org pahang?huhu

rhapsody LiN 7:17 PTG, Julai 07, 2010  

ku plg x ske interbiew..


huhu~
nasib smua dh lepas. ;)

Tanpa Nama,  8:18 PTG, Julai 07, 2010  

ko draft ae post yg ade gmba ko byk2 tu?

ko interview kt comp mane pulak ni? kat bndar? bkt bntang? jauh tu.

ko stay mne sementara interview ni?

eqa 9:04 PTG, Julai 07, 2010  

insyallah dapat :)

Vanilla Popsicle 12:24 PG, Julai 08, 2010  

weh sama la. ni asek pergi interview je. keje nye xdapat pun. hehe. belum ada rezeki. good luck!

eqa 9:26 PTG, Julai 08, 2010  

sila ambil award di blog eqa ok :) hehe..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ 10:46 PG, Julai 27, 2010  

morning..! cik aida in this blog... heve a nice day to you..!

dya adriza 10:22 PG, Oktober 31, 2010  

Dah 3 bulan ni, nak tau gak apa keputusan interview tu ^^

Psst! Bila nak update blog? Saya tunggu tau..

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP