Apabila Terlalu Obses

>> 27 August 2011

korang nak jadi macam ni? daripada pemerhatian aku, ini berlaku apabila kita terlalu obses dengan mende yang dipanggil gadget atau teknologi. moh kita lihat apa yang berlaku kepada mereka ni...









dalam banyak-banyak gambar, yang paling seram sekali bagi aku yang ada keyboard dan mouse tu. sebab boleh dikatakan hari-hari aku buat mende tu. kat office dah tentu kena hadap komputer. kalau tak, bukan namanya kerja kat office...

tu pasal pentingnya belajar ergonomik. tapi kalau tak amal payah gak. siapa blogger tegar? jangan biarkan ketegaran anda menyebabkan mende ni. korang nak ke cacat disebabkan mende gini? haha...pesanan untuk diri sendiri gak! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP