Orang Utan Lap Muka Guna Sapu Tangan

>> 25 August 2011

Aku baru tengok satu video ni. Apa yang menarik dalam video ni ialah kelakuan seekor orang utan yang cool sedang mengelap mukanya dengan sehelai sapu tangan atau tuala. Lebih mengagumkan, orang utan ni siap perah sapu tangan tu sebelum dilap pada mukanya. Sebijik macam kelakuan seorang manusia normal!

KONGSA KONGSI

Kalau korang tak percaya, cuba tengok video kat bawah ni...


Kalau korang baca penerangan video ni dalam YouTube, korang yang sebangsa dengan aku mungkin tak paham kot. Kalau ada yang paham bagi tau la. Aku nak tau gak kisah sebenar disebalik kelakuan orang utan ni...

多摩動物公園のオランウータンです。タオルを水でぬらして、上手に絞って、顔を拭いています。「今年の夏は本当に暑いなぁ~...」ってオランウータンが言ってるよう。暑い日にぬらしたタオルで顔を拭くと気持ちいいよね!・・・おっと、こぼした水もちゃんと拭かなくちゃ!!

Macam kat atas ni la penerangan tu. Apakah maksudnya? Malas nak translate ma...

APAN menambah: Dalam entri aku sebelum ni, Rabu Yang Bisu #7, ayat 'ayam sunat' tu mungkin membawa maksud ayam yang disembelih. Aku rasa la sebab teori ni paling logik setakat ni. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP