I'm Sorry

>> 26 April 2011

Bro…aku nak minta maaf kat kamu. Aku pun tak sure apa salah aku kat kamu sampai aku kena minta maaf. Dan kamu pun kena minta maaf kat aku sebab kamu memang ada buat salah. Haha…

Sebagai seorang manusia yang menganggap kamu sebagai seorang membe, expectation aku kat kamu lagi tinggi berbanding expectation aku kat orang lain. Sebab ada unsur kepercayaan dalam hati aku yang sedikit berbunga semenjak kebelakangan ni. Kalau kamu jadi aku, kamu akan rasa mende yang sama gak kot. Mungkin…

Papan Ibu

>> 07 April 2011

KONDOMINIUM BELAKANG HOSPITAL – Seorang pemilik blog yang bekerja sebagai seorang ‘draftsman je’ dikejutkan apabila tiba di kamar rumahnya. Dia yang baru pulang dari pejabat pada lewat pukul 10 malam hampa kerana laptopnya gagal dihidupkan.

Mangsa yang amat memerlukan laptopnya pada ketika itu mencuba pelbagai kaedah supaya laptopnya kembali bernyawa namun semua kaedah yang diambilnya pada ketika itu menemui jalan buntu. “I tried everything that night but luck not on my side,” katanya.

Keesokannya, mangsa membawa laptopnya ke pejabat untuk bertanyakan masalah yang dihadapi kepada kenalan di pejabat. Kemungkinan yang diberikan ketika itu bahawa laptopnya mempunyai masalah pada papan ibu.

“I don’t know what to do without my laptop especially at night and weekend. Maybe I can try to watch malay drama on tv after this,” mangsa mengeluh kencang.

Ditanya lagi tentang hubungannya dengan pelakon Lisa Surihani, mangsa dengan tegas menafikan tuduhan tersebut. “This is not the suite time for me to comment about this. My laptop is my priority now,” tambahnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP