Susu Kambing Segar Dari Ladang

>> 06 November 2012

Susu kambing kaya dengan protien, enzim dan mengandungi faktor anti-penuaan, anti-arthritis serta anti-barah. Ia mengandungi antibodi untuk merawat penyakit gastrik, demam kuning, lelah, penyakit kulit, memulih tenaga batin, sakit jantung peringkat awal, ulser perut serta membantu dalam pembentukan tulang dan gigi serta pelbagai lagi penyakit. Susu kambing merupakan makanan tambahan yang baik untuk kesihatan. Antara kebaikan lain susu kambing bolehlah dibaca di Laman Rawatan Penyakit Cara Islam.

Aku tak suka susu sangat. Payah sekali nak minum susu yang tidak dicampur dengan bahan atau perasa tambahan. Bagi mereka yang suka minum susu terutamanya susu kambing, mesti suka menikmati susu yang segar atau fresh dari ladang kan? Di bawah ini dikatakan kaedah penjualan susu kambing segar di China. Rare giler!



Muka layan je semua. Bukan setakat susu kambing, daging kambing pun aku tak makan. Banyak kali dah cuba tapi tak boleh nak telan. Siapa lagi yang tak makan kambing?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP