Hoka One One Mach 4: Pengenalan

>> 30 Mac 2021

Hoka One One, jenama sukan yang sering dikaitkan dengan harga bangsawan dan kelajuan. Tak pernah lagi try kasut dari jenama ni sehingga keluarnya Mach 4 pada awal tahun 2021.

Blog Buruk
Hoka One One Mach 4

Mach 4 dikatakan lebih baik daripada versi sebelumnya. Banyak pembaharuan yang dilakukan ke atas model baru ini. Paling jelas, rekaannya yang lebih hensem, juga menjadi faktor penarik bagi saya membeli kasut ni.

Blog Buruk

Barang baek ni sampai ke saya pada 18 Mac 2021 dari Indonesia. Saya beli di Shoppe dengan harga sekitar RM620. Belum jumpa penjual online di Malaysia yang jual model ni.

Blog Buruk

Dah setel sesi larian pertama pada malam ia diterima. Saya buat fartlek run 10km. Sangat kemas dan selesa dipakai di kaki dengan rasa lembut sikit masa landing. Papepun tak boleh tanding Saucony Endorphin Speed punya pukulan.

Blog Buruk

Blog Buruk

Saya juga perasan sudah ada perubahan pada bahagian tapak. Padahal baru lari sekali, 10km je pun. Ia takde getah macam kebanyakan kasut lari lain. Kalau guna setiap hari, memang akan bogel tapaknya nanti.

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP