4 Rekod Perkahwinan Pelik & Bodoh

>> 04 Jun 2011

Erm...dalam banyak-banyak mende aku kongsi, yang ini aku rasa paling bebal kot. Entah apa masalah yang dihadapi oleh mereka semua ini sampaikan sanggup untuk kahwin dengan mende daripada kahwin dengan manusia. Nak kata mende yang dipilih memberi kepuasan tatkala malam tak juga. Entah!

Mungkin semua ini penipuan je kot. Lantaklah, janji ada entri baru. Fikir positif! Haha...

1. Kahwin Dengan Menara Eiffel

Perkahwinan Pelik & Bodoh
Erika, 39, ialah seorang bekas tentera yang tinggal di San Francisco. Dia mempunyai perasaan pelik yang tertanam sekian lama dalam dirinya iaitu jatuh cinta terhadap benda. Akhirnya, dia berkahwin dengan Menara Eiffel dalam suatu majlis sederhana yang dihadiri saudara terdekat pada 4 Jun 2008.

2. Kahwin Dengan Diri Sendiri

Perkahwinan Pelik & Bodoh
Seorang lelaki di China telah berkahwin dengan dirinya sendiri atas alasan untuk mengekspresikan kekecewaan atas kenyataan hidupnya. Liu Ye, 39, berasal dari bandar Zhuhai berkahwin dengan replika dirinya yang diperbuat daripada styrofoam, lengkap disolek dan dikenakan pakaian pengantin wanita.

"Banyak alasan mengapa saya melakukannya, tetapi alasan yang utama adalah untuk menunjukkan kekecewaan saya atas kenyataan hidup," ujarnya. "Perkahwinan ini membuatkan saya rasa lebih hidup kerana definisi perkahwinan ini berbeza dengan orang lain pada umumnya," tambahnya.

Upacara perkahwinan dilakukan mengikut adat tradisional China dan dihadiri lebih daripada 100 tetamu.

3. Kahwin Dengan Robot

Perkahwinan Pelik & Bodoh
Seorang wanita bernama Bonnie Burton menjadikan watak atau robot R2-D2 daripada filem Star Wars sebagai pasangannya pada 13 Ogos (tahun tak tahu bila).

Perkahwinan Pelik & Bodoh

Perkahwinan Pelik & Bodoh
Pasangan ini telah disatukan oleh "Darth Maul" dalam suatu upacara. Semakin maju teknologi kehadapan, semakin pelik tingkah laku manusia dekad ini.

4. Kahwin Dengan Bantal

Perkahwinan Pelik & Bodoh
Cinta sejati yang pelik timbul dalam pelbagai ragam. Ini apa yang dialami oleh Lee Jin-gyu, pemuda yang berasal dari Korea. Dia memberanikan diri untuk berkahwin dengan bantal 'dakimakura' kesayangannya yang tertampal gambar karakter kartun. Bantal tercinta Lee menampilkan karakter 'Fate Testarossa', diambil dari siri kartun 'Gadis Ajaib' iaitu Mahou Shoujo Lyrical Nanoha.

Sumber: Yahoo! Groups

So sweet pasangan-pasangan ini kan? Semoga berbahagia hingga akhir hayat. Macam cilakak!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP