AL-FATIHAH

>> 13 April 2010

dulu kami pernah menyimpan impian untuk buat band. kepala budak-budak masa tu. pantang tengok benda baru sikit. semua nak ikut. siap bincang nama band lagi. biarpun tu semua hanya fantasi dalam kepala aku dan dia je, tapi bila dikenang balik cambes lak. tapi kalau jadi sekali pun kompem laku punya album. dia dah ada pakej suara sedap dah. boleh dah jadi frontman band. aku??? backup vocal je la kot.haha...

tapi petang tadi aku dapat mesej yang bagitau dia dah meninggal dunia. terkejut gak. tapi nak wat macam mana. sudah ditakdirkan. tapi memang...kenapa la kena ada banyak sangat tapi aku ni??? terima je la. papepun AL-FATIHAH untuk arwah!!!

3 komen:

miSs tEry 11:02 PM, April 13, 2010  

al fatihah juga...
sedey juga even aku x la rapat dgn dia

paie.zah 9:03 AM, April 14, 2010  

same jugak. semoga rohnya dicucuri rahmat..amin.
ko ne mcm sedih tp ayat mcm nk buat lawak? ishh

APAN 11:38 AM, April 14, 2010  

xtau lak post ni kategori lawak???
aku x pasan ma...
tpi yg pnting temanya d sini ialah sedih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP