Seludup Dadah Dalam Badan

>> 19 January 2011

Okeh...Ini bukan keldai berkaki empat yang macam kuda tu. Ini keldai berkaki dua yang seludup dadah. Sampai sekarang pun tak pupus lagi spesies ni. Nak senang citer, takkan mati dadah di dunia! Macam-macam skill digunakan oleh keldai berkaki dua ni untuk lepas daripada pemeriksaan pihak berkuasa. Sampaikan ada yang sanggup seludup dadah dalam badan...


Bila dengar je seludup dadah dalam badan, aku tak berapa boleh imagine lagi macam manalah skill ni. Celah mana mereka simpan dadah tu kan. Bila dah tengok gambar-gambar ni baru aku tahu skill ni memerlukan seekor keldai yang berani mati. Gambar-gambar berikutnya menceritakan segalanya...

Rasanya mamat ni mati pun sebab sorok dadah dalam badan dia kot. Pastu boleh kantoi lak. Untuk maklumat lanjut sila gunakan carian google anda...

AMARAN AWAL: KALAU ADA ALAHAN TENGOK GAMBAR BEDAH-BEDAH, DINASIHATKAN JANGAN TENGOK!





Sumber: TemanHidup

Kesimpulannya, JAUHI DADAH!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP