KL Gangster vs. KL Hamster

>> 28 May 2011

hari tu time tengok kongsi, sempat gak tengok trailer kl gangster ni kat panggung. gaya macam memang ganas habis ma. tak tau la kalau menghampakan macam kongsi gak ke. tapi aku rasa filem ni ok kot. sebab aku tengok filem syamsul sebelum ni boleh pakai gak. cuma mungkin orang tak berapa suka tengok mamat ni berlakon. mungkin...

kat bawah ni trailer filem kl gangster tersebut. keluar kat panggung 9 jun 2011 ni. rasanya aku masih bergaji lagi time tu. boleh la tengok. huhu...


dalam keghairahan menunggu filem ni keluar, aku terjumpa kewujudan satu video parody ni yang telah dikongsi oleh membe aku kat facebook. dengan tajuk kl hamster je buat aku rasa nak tengok video mende pe la ni...


terbaik gak video ni. memang kering la muka masing-masing. nama 'tiger katik' tu yang aku tak boleh bla. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP