Kambing Pun Boleh Wall Climbing

>> 04 August 2011


ini ialah pemandangan di Empangan Diga del Cingino di Itali.

cuba perhatikan dengan teliti pada tompokan hitam pada tembok empangan ini.


gambaran lebih dekat pada tompokan hitam tersebut.


kalau anda masih tidak jelas dengan apa yang kelihatan, cuba perhatikan gambar di bawah ini.


kambing tu kan? huhu...

APAN dapat kat SINI!

*******
ataupun korang rasa binatang dalam gambar tu adalah rusa? aku rasa tak kot sebab aku dah buat kajian dalam entri aku sebelum ni yang bertajuk Apa Itu Impala? Adakan Rusa Atau Antelop?

kalau tengok kepada kecerunan tembok empangan ni, rasanya memang curam gak kot. dekat 80 darjah gak tu. yang ni baru betul jangan pandang belakang. dan inikah yang membezakan antara kita dengan kambing? sebab kalau manusia macam aku, aku guna jalan yang disediakan kat atas tu je. ini bukan tempat yang sesuai untuk berisiko. huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP