Gambar Kenangan Siti Nurhaliza Ambil Lesen Memandu

>> 02 September 2012

Lesen memandu merupakan salah satu komponen utama untuk mengelakkan penunggang atau pemandu kenderaan disaman oleh pihak berkuasa. Syarat untuk mendapatkan lesen memandu ialah lulus ujian memandu daripada pihak JPJ. Tak cemerlang pun takpe, janji lulus sudah.

Salah satu tip untuk lulus, jangan gelabah dan tenang ketika ujian. Macam Siti Nurhaliza dulu-dulu, senyum je menunggang dan memusing stereng. Pegawai JPJ tengok pun suka...  







Kepada yang masih belum memiliki lesen memandu, elok pergi buat ketika usia muda remaja. Macam aku, agak lewat memiliki lesen memandu. Bila dah lewat, mulalah rasa serabut dan wujud sikap ambil mudah. Nasib baik lulus dengan sekali ujian. Korang berapa kali ujian dulu?

"Special" pun boleh. Pepandailah nak hidup. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP