Entri Terakhir 2010

>> 31 Disember 2010

erm... nak masuk setahun dah aku main blog. tak pernah lagi buat entri pasal family aku rasanya. letak gambar dorang pun tak pernah rasanya. hebat betol aku. macam kacang lupakan kulit lak. huh...

so, entri kali ni spesel untuk dorang yang bergelar my family. harap-harap dorang tak baca la. kepada mereka yang tersesat masuk blog kurang upaya ni boleh r nak usha-usha...

sejujurnya tak banyak gambar yang boleh aku masukkan sebab dalam laptop aku sendiri pun tak simpan gambar dorang. bukan tak de lansung. cuma tak sesuai ma. gambar bawah ni pun amek kat fb pihak yang berkenaan. tq kepada beliau...


gambar ni bertarikh 18 dis 2010. event yang sedang berlaku sekarang ni ialah pertunangan abang sulung aku. time ni aku sorang je tak de sebab aku ada kat bukit tinggi. urusan kerja. komitmen tinggi la katakan. haha...

jom kenal dorang... start dari kanan anda...

1st kanan: yang berbaju melayu purple tu abang aku no 2. adik kepada abang aku no 1. paling sihat dalam keluarga....

2nd kanan: yang berbaju purple kecoklatan tu adik bongsu aku. sedang amek diploma kejururawatan. praktikal rasanya sekarang ni...

3rd kanan: my tok a.k.a nenek. tapi aku panggil dia tok. dipaksa tinggal ngan mak aku sebab tak harap tok aku nak dok sorang-sorang kat kampung...

4th kanan: yang berkaca mata tu adik aku gak. sedang amek degree pe tah kat UMK. suka tengok hisdustan ngan korean drama membuatkan aku akan sentiasa memegang remote astro di kala aku kat rumah...

5th kanan: tengah-tengah sekali is my mom. aku panggil 'mak' je. seorang yang penyabar ngan perangai aku. tq mak. i lop u...

6th kanan: mak cik yang bertudung labuh ni is not my family member yet. kalau ada rezeki coming soon rasanya. tapi ada bau-bau bacang (betul ke pepatah ni?) gak kot...

7th kanan: seorang wanita yang menjadi pilihan abang aku untuk menjadi tunangannya. harap-harap sampai nikah la. gambar di atas bersumberkan fb beliau la...

8th kanan: yang berbaju melayu dan bersongkok tu la abang sulung aku. orang yang bertunang dalam gambar di atas. banyak tolong di kala kesusahan. bagus-bagus...

inilah muka-muka yang ada kat rumah aku. aku kat rumah bisu. kalau ikut averange la kan, dalam sehari tu aku cakap tak lebih 20 perkataan kot. tu pun nasib baik kalau ada isu. kalau tak de memang jem la alam kekeluargaan aku. haha...

walaupun aku senyap, kasih sayang aku still ada untuk dorang sebab dorang is my family. moga murah rezeki masing-masing nanti...amin!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP