Kisah-kisah Makan Orang

>> 13 February 2011

Okeh...jom baca kisah-kisah makan orang ni. Ada 4 kisah semuanya. Aku dah pass sebab berjaya siapkan entri ni. Korang kalau nak pass, baca la sampai habis. Tengok gambar pun jadi dah...tapi nak story dulu la ye. Semua gambar tiada potongan...

Pastu jangan tanya la betul ke tak. Aku pun tak tau. haha...

AMARAN!!!
Berani klik berani tanggung! Semua gambar agak mengerikan kot!

1. Arab Saudi - Budak dirogol dan dimakan dagingnya


Kisah ini dilaporkan berlaku di Arab Saudi. Perogolnya seorang pendatang dari Bangladesh. Menurut cerita, budak ini diculik, dirogol dan dipotong-potong dagingnya sebelum dimasak untuk dimakan.





2. Filipina - Wanita cantik makan suaminya


Seorang wanita dari Filipina telah membunuh ramai orang dan menyimpan daging mereka dalam peti aisnya. Dia sangat gemar makan daging manusia. Dia berkata bahawa dia telah banyak membuat pesta untuk saudara mara dan teman-temannya.

Dia menghidangkan daging manusia tersebut untuk dimakan tanpa pengetahuan mereka. Teman-temannya mengatakan bahawa daging yang dimasak wanita tersebut sangatlah enak tapi mereka tidak tahu daging apakah itu. Teman-temannya tidak tahu bahawa mereka akan menjadi sasaran wanita itu selanjutnya.

Yang mengejutkan adalah wanita tersebut mengaku telah membunuh dan memakan daging suaminya. Kini, jenayah yang dilakukannya telah diketahui oleh pihak yang berwajib.



3. Nepal - Ibu teringin makan daging anak sendiri


Real disgusting news happened in Palpa, Nepal yesterday evening (yesterday bila tah). A mother wants to eat meat and she cuts her own child. Unfortunately, she was caught before she cooked the child.




4. China - Gadis dibunuh, dilapah, dimakan

Gadis berumur 20-an dibunuh, dilapah daging secara bogel dan akhirnya daging gadis ini dibuat lauk makan tengah hari...

Sangat kejam...keluar isi perut.
Kepala dipotong...darah membuak keluar.
Daging gadis tadi yang telah dilapah untuk dibuat lauk.
Tiada kata yang boleh diungkapkan. Memang sangat kejam. Gadis yang tidak berdosa dibuat macam ni...dibunuh dan diaibkan...dan akhir sekali dagingnya dimakan... - sumber

Semua kisah APAN dapat kat SINI!

Ini ada satu lagi kisah sebagai penutup. Ajaran sesat emak kepada anak-anaknya. Padan muka si emak! Kan dah terima balasan. Tengok gambar kat bawah ni paham la nanti kot...


Kejam kan?
Selamat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP