Anda Pasti Gigi Anda Digosok Dengan Betul?

>> 09 July 2011

teringat dulu masa sekolah rendah, setiap tahun aku akan diajar menggosok gigi dengan betul oleh orang yang datang daripada kementerian gigi. kalau tak bawa berus gigi masa tu, terpaksa guna jari telunjuk je gosok gigi.

mari kita tengok mamat maskulin ni lak gosok gigi macam mana. penuh dengan gaya dan kerakusan tu. mungkin boleh dipraktikkan lepas ni...



bergaya dan rakus kan mamat ni? tu pasal gigi dia putih bersinar je. semangat macam ni la yang diperlukan di pagi hari untuk menggosok gigi. cuma, hati-hati sikit la. jangan tonyoh sampai berdarah dah la...

sumber : membe office, dia mungkin dapat dari SINI!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP