Pekerja-pekerja KFC Tidak Sokong Bersih!

>> 04 Julai 2011

banyak yang dah kongsi video ni. tapi tak pe la. aku rasa nak kongsi gak. cuma sebelum ni aku simpan dulu sebab ada mende lain kena buat...

aku tengok video ni kat fecebook setelah romeo hensem bernama Mike yang juga tuan blog When Mike On9 share kat wall beliau. mari menonton...


KFC daripada Amerika. tapi video ni made in Malaysia. orang-orang kita sendiri yang buat mende ni. Malaysia Boleh! la katakan...

erm...nak pergi KFC lagi ke lepas ni? ramai yang cakap tak nak pergi dah. tapi mende ni bukan sebab kebebalan KFC tu tapi kebebalan pekerja KFC tu sendiri. tak kan la mereka semua dilatih buat macam ni...

mana-mana tempat pun kalau ada pekerja macam ni, memang akan berlaku juga kes begini. sebab membe aku yang pernah kerja kat restoran lain macam KFC ni pun cerita mende lebih kurang sama je...tapi, nak kata aku tak pergi terus lepas ni tak gak. 

kebersihan kat depan mata kita je. kat belakang...mereka je la yang tahu. pilihan di tangan kita!

***********
APAN menambah : aku baru habis bersihkan bilik dan rumah sewa baru aku. sedut habuk je la hidung aku hari ni. bermukus memanjang...sebab aku menyokong bersih. tak salah pun. huhu...

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP