Promosi Barangan Kulit Berjenama!

>> 17 July 2011

ketibaan bulan puasa tak lama mana dah. disusuli dengan hari raya aidil fitri selepas sebulan berpuasa. masa tu, banyak la promosi kat pasaraya mahupun pasar malam nanti. macam-macam ada ma...

barangan kulit mesti menjadi antara pilihan untuk dipakai nanti. tunggu la. nanti ada la jualan murah kot. dan cukuplah sampai sini je pasal promosi barangan kulit tu. aku dah mengantuk dah ni...

layan gambo je la bawah ni. gayanya seperti operasi penanggalan kulit untuk dikumpul dan dibuat barangan kulit. mungkin bukan di malaysia, tapi wajahnya gaya-gaya asia. lantak la...











jadi Gucci or Versace lepas ni?
semua gambar APAN dapat kat SINI!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP