Namewee Sound Utusan

>> 30 September 2011

utusan...surat khabar Bahasa Malaysia yang selalu bikin orang panas. untuk kes terbaru ni, aku terjumpa kat Macam2Online. baru aku perasan ada satu video daripada pengarah Nasi Lemak 2.0, Namewee.

difahamkan terdapat artikel dalam utusan yang bikin dia panas. kalau korang nak baca artikel tu bolehlah klik SINI.

selepas baca, tengok video kat bawah ni lak. nescaya korang akan tersenyum selepas tu. berapa kali aku dah ulang main dah ni. haha...jangan lengah-lengah. takut video ni tak tahan lama ma. maklumlah, barang panas...nanti tak pasal-pasal tak dapat tengok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP