Buatan Malaysia: 10 Gambar Kemalangan Kenderaan (Bahagian 2)

>> 11 November 2013

KONGSA KONGSI

Kemalangan ialah bencana yang berlaku tanpa dapat dijangka oleh mangsa. Dalam kemalangan kenderaan, kecuaian pemandu menjadi antara faktor utama. Perkongsian 10 gambar berikut menunjukkan 10 pemandu yang telah tercuai dalam memandu. Tidak dinafikan, 10 kemalangan berikut mungkin juga disebabkan kecuaian pemandu atau pihak lain. Jangan risau, setitik darah pun tiada dalam gambar-gambar ini. Mungkin ada tanda tanya je...

*Ayat-ayat di atas telah disalin daripada Bahagian 1. hehe...

Insiden yang lebih kurang sama seperti dalam entri INI!

Tak kemana la kalau dah tersadai atas tu.

Bas pun macam sudah terpengaruh dengan aksi santai atas divider.

Kes ni pernah menjadi viral suatu ketika dahulu. Sampaikan ada unsur mistik kalau tak silap.

Why always Vios?

AWAS! Ujian kekebalan ke atas Ferrari sedang dijalankan.

Mahal macam mana sekali pun, kereta mewah tidak terkecuali untuk berlanggar atau dilanggar...

dan ianya tidak sentiasa kebal. 

Apakan lagi kapcai...

Sekurang-kurangnya pastikan kemalangan yang berlaku munasabah untuk disampaikan kepada orang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP