AL-FATIHAH lagi...

>> 04 May 2010

AL-FATIHAH...itu je la yang mampu aku sedekahkan untuk orang yang dah tiada lagi kat dunia ni. baru balik dari office tadi, pastu dapat satu mesej dari seorang membe yang mengatakan salah seorang membe sekolah lama aku dah tak de. biarpun aku tak kamcing sangat ngan dia time kat sekolah dulu, tapi bila baca mesej tu tadi memang terasa gak kehilangan. tak sampai sebulan lepas membe baik aku meninggal, ni dapat lagi satu berita sedih...

menurut sumber yang aku terima, arwah meninggal kat sandakan, sabah. kes lemas dalam sungai. membe-membe bagitau arwah tengah keluar 40 hari kat sana. maksudnya macam tabligh la ni. memang dari dulu lagi arwah terlibat ngan aktiviti ni. aku dulu ada gak orang ajak, tapi bila dengar sikit terus cabut lari...

semua yang berlaku mengikut ketentuan ALLAH. tak kira la umur baru 20 tahun ke or baru semalam masuk 21 tahun. giliran aku pun bila-bila je boleh datang. prepare or not je la persoalannya. papepun al-fatihah untuk arwah...

6 komen:

b a r | n e 6:37 PM, May 04, 2010  

Innalillah, semoga rohNya dicucuri rahmat. AlFatihah.

DaHLia 6:40 PM, May 04, 2010  

Innalillah.... baru 5minit lepas dpt tahu seorang rakan blogger meninggal..Alfatihah untuk arwah..

mie 10:51 PM, May 04, 2010  

al fatihah..
moga rohnya dicucuri rahmat..
amin

iniAku 11:35 AM, May 05, 2010  

Al-Fatihah buat arwah

huzazi 3:43 PM, June 25, 2013  

Salam anak.
Maaf, saya baru terbaca entri ini. Bermaksud anak pernah bertemu dengan arwah anak saya - Muhammad Huzaifah? Mohon hubungi saya di mhuzazi@yahoo.com.my
Jazakallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP