Buatan Malaysia: 10 Ayat Power Pada Kenderaan

>> 27 April 2012


Siri kali ini lebih kurang serupa dengan siri 10 Ragam Pemilik Kereta. Cuma dalam siri 10 Ragam Pemilik Kereta, gambar-gambar lebih kepada modifikasi para pemilik mengubahsuai kereta mereka supaya 'menarik' di jalan raya. 10 gambar kali ini pula menghimpunkan kenderaan standard dengan ayat power. Ikuti luahan hati yang disampaikan melalui 10 kenderaan berikut.

Si Kancil yang mengajak kepada kebaikan. Like!

Sindiran merupakan salah satu cara terbaik menyedarkan orang kita.

Aku rasa ayat macam ini akan membuatkan ramai pemandu di belakang cuba memotong kereta ini. Nak tengok tuan kereta punya pasal.

Kepala bisness.

Betul-betul jiwa kacau gaya tuan kereta ini. Jangan terlepas pandang ayat maut pada tingkap.

Macam yang tertulis, ini bukan cermin kalis peluru.
Kalau gambar atas bukan cermin kalis peluru, ini pula bukan cermin tinted.

Bekeng setaro mano tuh?

Mangsa keadaan je ni rasanya.

Kalau yang ini, bukan mangsa keadaan. 2 patah perkataan pun sudah cukup. Muka ganas tak semestinya tak ada hati dan perasaan. haha...

Beberapa gambar memerlukan pembaca klik pada gambar untuk membaca apa yang ditulis. KLIK KIRI pada gambar ye! Sekian...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP