Bila Diri Overconfident Semasa Bergambar

>> 05 November 2011

Entah macam mana membe aku boleh forward email yang mempunyai attachment seperti gambar-gambar di bawah ni. Memang pelik taste orang KL sebab membe aku yang forward ni kerja kat sana. Bagi aku inilah kesan bila diri overconfident semasa bergambar. Parok sangat gayanya. haha...













Atau inilah asal usul gaya untuk dijadikan profile pic dalam akaun Facebook awek-awek di Malaysia ni? Kuat betul terpengaruh! Yang penting, confident tu memang kena ada dalam diri kalau nak berjaya. Masing-masing pun tau kot. Selalu sangat dah dengar...tapi berpada-padalah. Takut lepas ni kita jadi salah satu daripada mereka ni lak.

Jangan amek serius sangat pasal gambar-gambar kat atas ni. Aku malas nak menaip panjang-panjang ma. Selamat hari raya haji dan selamat bercuti kepada semua pembaca blog aku!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP