Terima Kasih Apesal

>> 31 Oktober 2011

lagi entri pasal Apesal. aku rasa semakin ramai blogger dah join. kalau nak tahu serba sedikit pasal Apesal ni, boleh baca entri aku sebelum ni kat SINI tapi sudahkah korang 'LIKE' page facebook mereka, Eh, Apesal?

selain dapat menjana trafik di laman utama Apesal, page facebook mereka ni juga kadang-kadang membantu dalam menaikkan bilangan pembaca dan trafik ke blog korang. kalau tak percaya boleh tengok gambar kat bawah ni...

Ini Bukan Buncit, Ini Tumor 80 kg
ini antara entri aku yang pernah dikongsi di page tersebut. mula-mula memang aku gatal share link entri baru kat page tuh. lepas tu aku perasan yang mereka sendiri share link entri aku yang pernah aku masukkan dalam Apesal sebelum ni. macam bagus lak rasa. haha...

Jangan Jadi Begini
10 Makanan Paling Menjijikkan Di Dunia

dan disebabkan jasa Apesal dan page facebook mereka, exchage ratio aku semakin mencecah 300%. korang apa tunggu lagi, yang dah join Apesal bolehlah 'LIKE' page facebook dorang lak. dan kepada yang masih belum join Apesal mari join reramai. berbaloi-baloi ma...

kalau nak join Apesal boleh klik SINI!
kalau nak 'LIKE' page facebook Eh, Apesal? boleh klik SINI!

0 komen:

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP