Iklan Thailand vs Ombak Rindu

>> 06 December 2011

ada dua orang membe aku dah tengok filem Ombak Rindu yang sedang bergelora di pawagam sekarang ni. masing-masing kata best. tapi masih belum berjaya mendorong aku pergi tengok. takut satu hal. tak pasal-pasal nangis dalam tu nanti payah lak...

aku tengok iklan di bawah ni pun dah tersentuh ma. satu iklan di Thailand yang mengisahkan kasih sayang seorang bapa yang pekak dan bisu kepada anak perempuannya yang malu dengan kekurangan bapanya...


tengok la. video berdurasi 3:04 minit je. kira panjang gak la dalam kalangan iklan...



apa macam? tersentuh tak? pengakuan pengeluaran air mata boleh dibuat di dalam ruangan komen. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP