Bagaimana Proses Buang Lemak Dalam Badan?

>> 16 March 2012

Kepada yang mengalami masalah obesiti atau kegemukan, gambar-gambar berikut mungkin boleh meningkatkan motivasi diri untuk mengawal nafsu makan anda. Ngeri aku tengok. Geng slim atau kurus, jangan terlalu selesa. Kita pun tak terkecuali boleh jadi macam ni. Tambah-tambah lepas kecewa menonggeng sebab ditinggalkan kekasih. Beringat sebelum terlambat. Pandai betul aku nasihat orang, rokok hisap semacam.

Moh layan gambar-gambar proses membuang lemak di bawah seperti yang terdapat dalam Amazing Gila.






SILA SAMBUNG PEMBACAAN ANDA!

Ada yang menegur maklumat dalam entri ini. Mengikut komen penegur, ini bukanlah proses pembuangan lemak! Lemak bewarna kuning dan apa yang dikeluarkan dalam pembedahan ini ialah tumor. Ini merupakan prosedur dalam 'hysterectomy' iaitu suatu pembedahan pembuangan rahim atau dinding abdomen disebabkan sebab-sebab tertentu. Kalau nak tahu sebab hysterectomy dijalankan, boleh buat carian dengan menggunakan kata kunci "hysterectomy". Harap maklum dan kalau ada lagi maklumat tambahan, mari kongsikan bersama.

"Hati-hati dengan Internet!" hehe...

Kali terakhir dikemaskini: 31 Julai 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP